ASSALAMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA

TERIMA KASIH PADA SEMUA YG SUDI MENJENGAH BLOGSHOP INI.SEGALA PRODUK YG ADA DI SINI SAYA JAMIN YG TERBAIK KERANA WALAU APA PUN BRAND DAN PRODUK YG ADA TETAPI SAYA TETAP MEMILIH YG TERBAIK DARIPADA YG BAIK.SELAMAT MEMBELI BELAH DI SINI.PASTI ADA SESUATU UTK ANDA DI BLOGSHOP INI.INGAT!! UTK CANTIK LUARAN ANDA PERLU MENCANTIKKAN DALAMAN..JOM KE ARAH SIHAT & CANTIK.KENAPA PERLU DI TEMPAT LAIN SEDANGKAN DI SINI SEMUA ANDA BOLEH MENDAPATKAN HARGA DISKAUN!!

Rabu, 4 Mei 2011

PENGENALAN BEAUTEE PRODUK





HOT ITEM !!!!







BEAUTEE PRODUCT SERIES.


BEAUTEE merupakan produk kecantikan terkemuka dan membekalkan produk ke salun kecantikan ternama di beberapa negara di dunia. Antara produk yang popular adalah Facampoule,Skin care, 24k Gold Serum dan Facial Mask. Kebanyakkan salun-salun mewah juga menggunakan produk ini sebagai Treatment Facial untuk pelanggan mereka.



Sejak Tahun 2006,BEAUTEE menghasilkan pelbagai jenis produk yang diformulasikan dari Germany & France.Setiap produk mempunyai pelbagai fungsi yang sesuai untuk jenis-jenis kulit yang berbeza. BEAUTEE produk menggunakan bahan dan kandungan yang diimport dari Europe dan dihasilkan dengan Good Manufacturing Practice (GMP) disahkan oleh OEM Factory di Malaysia dengan ISO 9001:2000



BEAUTEE menghasilkan produk penjagaan kulit dan badan mengikut kawalan aturan yang ditetapkan oleh ASEAN cosmetic regulations dibawah Malaysia’s National Pharmaceutical Control Bureau (BPFK). Proses pengilangan produk juga mendapat pensijilan dan pengesahan dari Pihak JAKIM. Ini memastikan bahawa pengilangan & kawalan produk BEAUTEE memenuhi keperluan hingga ke seluruh antarabangsa.



Hari ini,Kualiti produk BEAUTEE bukan sahaja memberi kepuasan kepada kebanyakan pengguna Malaysia, tetapi juga mendapat sambutan yang tinggi dari pengguna di Singapura,London,Holland,Filipina,Indonesia, dan negara-negara Asia yang lain.




P/S : Produk BEAUTEE tidak banyak dijual di kedai-kedai produk kecantikan kerana produk ini kebiasannya hanya digunakan oleh pemilik spa/saloon untuk membuat Treatment Muka & Badan. Kebanyakan saloon/spa caj harga yang tinggi jika menggunakan set produk BEAUTEE kerana keberkesanannya menakjubkan!




Utk pertanyaan sila hubungi :

sha 017-7859891














!HOT ITEM !!!
















Tiada ulasan:

Catat Ulasan