ASSALAMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA

TERIMA KASIH PADA SEMUA YG SUDI MENJENGAH BLOGSHOP INI.SEGALA PRODUK YG ADA DI SINI SAYA JAMIN YG TERBAIK KERANA WALAU APA PUN BRAND DAN PRODUK YG ADA TETAPI SAYA TETAP MEMILIH YG TERBAIK DARIPADA YG BAIK.SELAMAT MEMBELI BELAH DI SINI.PASTI ADA SESUATU UTK ANDA DI BLOGSHOP INI.INGAT!! UTK CANTIK LUARAN ANDA PERLU MENCANTIKKAN DALAMAN..JOM KE ARAH SIHAT & CANTIK.KENAPA PERLU DI TEMPAT LAIN SEDANGKAN DI SINI SEMUA ANDA BOLEH MENDAPATKAN HARGA DISKAUN!!

Khamis, 5 Mei 2011

COSCINIUM PLUS-RM24.00-




Produk ini di gunakan untuk mengatasi masaalah alergic atau alahan atau resdung terhadap beberapa jenis makanan, benda-benda tertentu atau keadan persekitaran. Tanda-tanda gejala adalah seperti berikut :-



1. Resdung, Selsema atau bersin, mata berair dan gatal-gatal
2. Jerawat.
3. Pening
4. Lelah.
5. Rambut gugur dan kelemumur
6. Sakit gigi dan nafas berbau
7. Bintik merah pada badan dan muka
8. Kuku hitam dan pecah atau makan air
9. Buasir



Herba akar mengkunyit ( Coscinumm blumeanum ) yang tumbuh menjalar dan memenjat mengandungi flavanoid bertindak sebagai anti oksidan, akan menghilangkan pengeluaran histamin dan alahan serta membantu meningkatkan kadar vitamin C untuk mengurangkan resdung. Ia juga akan melindungi kerosakan sel akibat radikal bebas serta menguatkan sendi.



Oleh kerana Coscinium Plus termasuk produk panas , penguna harus menggunakan dos yang rendah pada peringkat awalan. ia boleh disinergikan dengan bedak Jasmin, bedak Tompok Hitam, Ficus yang mempunyai kaitan dengan alahan.



Kemungkinan akan berlaku sedikit tanda-tanda yakni pengguna akan menjadi lebih serius pada peringkat awal penggunaanya. Namun teruskan penggunaanya kerana ia hanya bersifat sementara sahaja. Ini yang dikatakan sebagai ‘ Direction of Cure ‘



Pengidap alahan atau resdung adalah dinasihatkan menghindari kawasan berdebu, makanan seperti udang, sotong, ketam, ayam, belacan, budu dan cincalok.



Pelanggan adalah dinasihatkan untuk mengamalkan Coscinium Plus secara berterusan, supaya keberkesanan penyakit dapat diatasi dengan lebih efektif lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan